Cvičení na doma 6

publikováno 15.07.2020

Cílem tohoto cvičení je zvýšit funkční zdatnost svalů se zaměřením na správné statické i dynamické držení těla, zlepšit svalovou koordinaci, tonickou nerovnováhu, stabilitu a posílit vnitřní orgány.

Kdo umí dobře ovládat puk i fotbalový míč, je dobrým týmovým hráčem, má šanci mít adekvátní pozici v obou týmových sportech.

Pokud hráč dobře zvládne základní údery, dokáže udržet míč ve hře, dostat se do náročnějších výměn, hraje se již na velkém dvorci a pak je tenis jedním z nejlepších doplňků ledního hokeje.

Ve videu je zachycena část z jeho dvouapůlhodinového tréninku s kondičním trenérem hráčů NHL Alešem Pařezem. Během prvních šedesáti minut David postupně zařadil cviky na mobilitu, zahřátí (warm-up) a poté rychlostní/dynamické cviky zaměřené na změny směru a reakci s tenisovými míčky.

 

Aktualita

11. ROČNÍK LETNÍHO HOKEJOVÉHO CCM KEMPU V ŘÍČANECH
11. ROČNÍK LETNÍHO HOKEJOVÉHO CCM KEMPU V ŘÍČANECH PRO ROČNÍKY 2014 až 2000 MERKURICEARENA  v Říčan 19.7. do 24.7.2020   Sraz ...

Kalendář akcí

« 08 / 2020 »
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
171819202122 23
24252627282930
31      
Nejbližší akce


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace