Úvod » Cvičení na doma

Cvičení na doma 8

publikováno 18.11.2020

Rozcvičku nejen před běháním, ale před každým typem tréninku, má mít každý hokejista či hokejistka ve svém programu. Nejenom, že správně zahřejeme a připravíme svůj organismus a svaly na následnou zátěž, ale díky vhodně zvoleným cvikům snížíme i možné riziko zranění svalů. Důkladná a dobře promyšlená rozcvička nás připraví na trénink i psychicky a začneme se včas soustředit se na to, co nás čeká dál.

Ve třetím pokračování s Liborem Hájkem navazujeme na cviky, ve kterých jsme se věnovali HSSP (Hluboký stabilizační systém páteře). U komplexních cvičení s hokejkou dochází k významné aktivaci HSSP.

V první části s Liborem Hájkem bylo zmíněno, že cvičení na střed těla (HSSP) je důležitou součástí tréninku všech věkových kategorií. Při cvičení na HSSP je možné využívat různých forem a obtížností. S počátku provádíme jednodušší cviky, nejlépe bez pomůcek. Po zvládnutí základních cviků (statická výdrž), můžeme zvyšovat náročnost změnou polohy, pohybováním končetin, nebo začít používat nestabilní pomůcky.

Další zajímavá cvičení pak naleznete na https://www.ceskyhokej.cz/rozvoj-mladeze/hokejdoma-trenuj-jako-hraci-nhl

A ještě přidáváme odkaz, jak správně cvičit s dětma: https://www.pojdhrathokej.cz/page/default/26ed399b-d6c9-46fa-a644-2b3c6f36af79

 

Děkujeme a snad brzy na viděnou.

 

Kalendář akcí

« 09 / 2021 »
Po Út St Čt So Ne
  12345
6 7 8 9101112
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
27 28 29 30   
Nejbližší akce


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace